!! Majitele sekačky poprosíme pouze o zabalení kompletního stroje i s nabíjecí stanicí a ovládacího panelu do originální krabice. V případě dotazů kontaktujte servisního technika na tel. 739 452 091. Děkujeme
PROSÍME, PŘI VYPLŇOVÁNÍ ADRESY PŘEVZETÍ ZADEJTE DO POZNÁMEK MOŽNÝ TERMÍN SVOZU STROJE!!
Zimní údržba sekaček Robomow. Tato služba je vhodná pro všechny majitele robotických sekaček Robomow. O Váš stroj se postaráme s maximální péčí. V našem servisu stroj kompletně rozebereme, dokonale očistíme, provedeme testy a diagnostiku, zkontrolujeme a pokud to půjde odstraníme případnou oxidaci, překontrolujeme mechanické a pohyblivé části.
Stroj opět sestavíme, pohyblivé části promažeme. Se zákazníkem prokonzultujeme případnou potřebu výměny opotřebených dílů, plasty nakonzervujeme, nahrajeme nejaktuálnější software. Stroj otestujeme na naší testovací ploše a necháme 100% nabít. Uváděná cena zimní údržby nezahrnuje výměnu opotřebených dílů. Vztahuje se na zimní prohlídku+výměnu dílů v rámci záruky a dopravu stroje k nám a zpět k zákazníkovi. Stroj vyzvedne přepravní služba na adrese zákazníka a po údržbě vrátí zpět na adresu majitele.
Samozejmostí je vystavení kompletního protokolu o provedené údržbe s podpisem servisního technika, který zimní údržbu prováděl.
Váš miláček se vrátí jako z lázní, vymydlený a spokojený. Plný radosti vyrazit do nové sekací sezóny.
Při objednání se v e-shopu automaticky připočítá poplatek 130,-Kč za dopravu. Omlouváme se za toto technické nedopatření. Poplatek 130,-Kč nebude fakturován.
Co se týče přepravy zboží:
Přeprava zboží probíhá přes externí přepravní služby PPL nebo GEIS. Přeprava zboží není službou firmy ama Czech s.r.o. Pro zaručení přepravy je nutné splnit podmínky přepravních firem. Zákazník je povinen informovat se o podmínkách přepravních služeb.
Pro přepravu je sekačku nutno zabalit dle podmínek přepravce. Podmínky balení najdete na těchto odkazech:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
GEIS: https://www.geis-group.cz/cs/jak-spravne-zabalit-zasilku-old
Za správné balení zásilky nese odpovědnost zákazník. V případě poškození zboží během přepravy je nutno poškození reklamovat u přepravce. Firma ama Czech s.r.o. si vyhrazuje právo posoudit oprávněnost takové reklamace. V případě správného balení ama Czech zdokumentuje balení a poškození a zahájí reklamační řízení s přepravní službou. V případě špatného balení firma ama Czech s.r.o. zdokumentuje balení a poškození a informuje zákazníka o poškození. V takovém případě nebude firma ama Czech s.r.o. podnikat žádné kroky ohledně reklamace poškození.
Sekačku podložte tak, aby byla zadní kola 3-5 cm ve vzduchu. V případě, že sekačku posíláte bez základní stanice, pak je potřeba stejně podložit i přední kolo. Předejde se tak poškození kol v případě zatížení zásilky. dbejte prosím tohoto nařízení. na případné poškození kol během přepravy nelze uplatnít reklamaci.
Objednáním této služby zákazník souhlasí s výše uvedenými podmínkami ohledně balení zásilek a podmínek přepravních služeb.
Pojištění zásilek během dopravy:
Na zásilky posílané sběrnou službou není sjednáno žádné nadstandardní pojištění. Pro Svoz zásilek tedy platí standardní pojištění, poskytované přepravní službou. Zákazník má povinnost informovat se ohledně výše pojistného, které se na daný typ přepravy vztahuje. Výše pojistného plnění se může lišit na poškození či na ztrátu zboží. Výše pojistného limitu se také může lišit u vnitrostátní a mezinárodní přepravy.
ama Czech s.r.o. nese odpovědnost za ztrátu zásilky či její poškození jen do výše pojistných limitů dle podmínek zvoleného přepravce a to za dodržení všech podmínek daných zvoleným přepravcem.
Objednáním této služby zákazník souhlasí s výší pojistných limitů dle předchozího odstavce.